Ubezpieczenia

Polski rynek usług ubezpieczeniowych jest stosunkowo młody i stale się rozwija. Firmy ubezpieczeniowe konkurują między sobą bardzo podobnymi produktami, a same ubezpieczenia należą do grupy usług przedpłaconych (klient kupuje obietnicę realizacji wybranego świadczenia) – to wszystko sprawia, że sukces poszczególnych przedsiębiorstw w dużej mierze zależy od opracowania i wdrożenia skutecznej strategii marketingowej oraz podejmowania aktywnych i oryginalnych działań marketingowych, w tym reklamy.

Marketing w ubezpieczeniach

Osiągnięcie sukcesu w branży ubezpieczeniowej wymaga skutecznego zaspokajania potrzeb klientów – skuteczniejszego niż konkurencja. Działania marketingowe mają prowadzić do pozyskania i zatrzymania jak największej liczby klientów, między innymi poprzez odróżnienie produktów danej firmy od produktów jej konkurencji oraz zaproponowanie korzystniejszych warunków (w tym niższych cen!).
Działania marketingowe firm ubezpieczeniowych muszą opierać się na solidnych podstawach, którymi są analiza i poznanie potrzeb klientów – dzięki temu możliwe będzie optymalne dopasowanie produktów i ich cen oraz określenie kanałów ich dystrybucji. Niezbędnym elementem strategii marketingowej powinno być również kreowanie i rozwój nowych produktów i usług, które w pełni zaspokoją rosnące i zmieniające się oczekiwania konsumentów. Współczesne kampanie marketingowe muszą być wielokanałowe, aby jeszcze skuteczniej docierać do klientów – działania w mediach tradycyjnych, Internecie i poprzez dystrybucję listów, czy ulotek.

Czym zajmuje się Wasza firma?

Branża ubezpieczeniowa to szeroki wachlarz produktów i usług, a strategia marketingowa i poszczególne kampanie marketingowe powinny być ściśle dopasowane do oferty danej firmy ubezpieczeniowej i nakierowane na te segmenty rynku, na których ona funkcjonuje.
Jesteś właścicielem firmy ubezpieczeniowej? Bez względu na to, w którym sektorze usług ubezpieczeniowych działasz – postaw na skuteczny direct marketing, który pozwoli na efektywne promowanie Twoich produktów i usług. Wybierając odpowiednie dla swojej firmy działania marketingowe zagwarantujesz jej możliwość dotarcia do szerokiego grona klientów.

directU dla branży ubezpieczeniowej

Jesteśmy projektem biznesowym firmy Totem.com.pl, czyli jednej z największych i najnowocześniejszych drukarni cyfrowych w Polsce. Naszym celem jest wspieranie firm z różnych branż w skutecznym docieraniu do klientów – aktualnych i przyszłych. W naszej pracy wykorzystujemy zaawansowane technologicznie rozwiązania, a projektując i realizując wielokanałowe kampanie marketingowe stawiamy na wysoką personalizację.
Opracowując i wprowadzając w życie kampanie marketingowe dla branży ubezpieczeniowej działamy w oparciu o pogłębioną analizę danych oraz marketing bezpośredni. Możemy na przykład zaproponować indywidualnie przygotowane listy ofertowe, dzięki którym będzie można zarekomendować nowym klientom usługi, które wybrali ich przyjaciele, znajomi, bądź sąsiedzi. Przygotowujemy najwyższej jakości materiały reklamowe wybranych produktów dla indywidualnych klientów, uwzględniające ich płeć, wiek, posiadane już polisy oraz profil ryzyka. Znamy i stosujemy w praktyce wszelkie przepisy i regulacje prawne dotyczące kampanii promocyjnych realizowanych dla sektora usług ubezpieczeniowych.