Turystyka

W branży turystycznej panuje silna konkurencja, co sprawia, że o przetrwaniu biura podróży lub konkretnej destynacji turystycznej decyduje w dużej mierze właściwie opracowana i odpowiednio wdrożona strategia marketingowa.

Dynamiczny rozwój turystyki

Obecnie jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju turystyki – ludzie podróżują coraz chętniej, częściej i dalej od domu. Różne są cele owych podróży: od wypoczynku i rekreacji, przez odwiedziny u rodziny i znajomych, po podróżowanie w celach zawodowych, zdrowotnych lub religijnych. Turyści podróżując zaspokajają rozmaite swoje potrzeby: kontaktów z innymi cywilizacjami, osobistego doświadczania rzeczy znanych wyłącznie z mediów, lepszego zrozumienia świata i praw nim rządzących, ale również potrzeby oryginalności oraz chęci efektywnego działania i ciekawego spędzania czasu.
Skłonność do podróżowania i wypoczynku ma źródła m.in. w rozwoju gospodarczym, dzięki któremu dysponujemy większą ilością funduszy, które możemy przeznaczyć na przyjemności oraz globalizacji i internacjonalizacji. Podróżowanie staje się coraz łatwiejsze i przyjemniejsze, a ceny są relatywnie niskie.

Turystyka wsparta marketingiem

Marketing turystyczny to marketing zorientowany na konsumenta i jego potrzeby. Branża turystyczna jest bardzo “wdzięczna”, ale równocześnie trudna dla przedsiębiorców ze względu na swoją sezonowość, wrażliwość koniunkturalną oraz silne oddziaływania nieekonomicznych zmiennych popytu. Strategie marketingowe muszą uwzględniać wszystkie te czynniki, a kampanie marketingowe być projektowane i przeprowadzane w oparciu o szczegółową analizę danych oraz segmentację rynku.
Czym zajmuje się Wasza firma w branży turystycznej? Oferujecie wycieczki w kilka miejsc w Polsce lub Europie, a może wysyłacie turystów w podróże po całym świecie? Sprawny direct marketing jest tym, co pomoże Waszemu przedsiębiorstwu wyróżnić się na tle innych, wybrać najskuteczniejsze kanały i sposoby dystrybucji produktów, a także zoptymalizować politykę cenową oraz dotrzeć do jak największego grona odbiorców potencjalnie zainteresowanych Waszą ofertą.

directU wspiera branżę turystyczną

directU jest projektem biznesowym Totem.com.pl, czyli jednej z największych i najnowocześniejszych drukarni cyfrowych w Polsce. Naszym klientom oferujemy profesjonalne wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu unikatowych kampanii marketingowych. Działamy wielokanałowo i na bieżąco analizujemy dane, aby optymalizować działania podejmowane w ramach kampanii.
W naszej pracy stawiamy na marketing bezpośredni i wysoką personalizację przekazu. Wykonujemy m.in. najwyższej jakości katalogi i foldery, które zachwycają wysoką jakością druku, dopracowaną formą i spersonalizowaną treścią. Klienci branży turystycznej mogą zamiast ogólnej oferty biura podróży otrzymać katalog przygotowywany z myślą o nich, zawierający indywidualną ofertę, adekwatną do ich potrzeb i możliwości, dedykowany im program rabatowy, nawiązujący do wcześniej odbytych podróży.