Telekomunikacja i multimedia

Branża telekomunikacyjna i multimedialna to jedne z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Błyskawiczne tempo rozwoju przekłada się na stale rozszerzający się zakres usług i produktów, a także nieustannie zmieniające się preferencje i zachowania klientów. Konkurencja na rynku jest ogromna, dlatego poszczególne firmy branży inwestują sporo środków w kampanie marketingowe i reklamę mające wypromować ich produkty i usługi.

Branżowy marketing

Marketing w telekomunikacji i multimediach, aby być skutecznym musi opierać się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klientów – aktualnych i potencjalnych. Podstawą odpowiednio przygotowanej kampanii marketingowej i podejmowania efektywnych działań rynkowych będzie więc szczegółowa analiza danych, przede wszystkim tych gromadzonych podczas codziennej działalności firm z branży.
Doskonale wiemy, że opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firm z branży telekomunikacyjnej i multimedialnej powinno uwzględniać ich ekstremalną konkurencyjność, czyli działania nowych i obecnych graczy rynkowych. Wierzymy, że najprostszą drogą do efektywnego pozyskiwania nowych klientów i budowania trwałych, opartych na zaufaniu relacji z aktualnymi klientami jest stosowanie direct marketingu oraz wysoce spersonalizowanych przekazów.

Buduj i zapobiegaj odejściom

Klienci firm z branży telekomunikacyjnej i multimedialnej mają możliwość swobodnego wybierania wśród ofert i niemal nieograniczonego przenoszenia się od jednych operatorów do innych. Strategia marketingowa firm z tej branży musi więc koncentrować się nie tylko na zdobywaniu nowych klientów, ale również zapobieganiu odejściom.
Konieczny jest stały monitoring rynku i poczynań konkurencji oraz optymalizacja ofert (w tym stawek abonamentowych firm sprzedających usługi telekomutacyjne). Pozytywne efekty w tych branżach mogą przynieść różnego rodzaju akcje sprzedaży krzyżowej (cross-selling) i rozszerzonej (up-selling).

Co może dla Was zrobić directU?

Jesteśmy projektem biznesowym Totem.com.pl, jednej z największych i najnowocześniejszych drukarni cyfrowych w Polsce. Naszym celem jest wspieraniem naszych klientów w skutecznym docieraniu do aktualnych i potencjalnych odbiorców Waszych produktów i usług. Z pasją i zaangażowaniem realizujemy wszelkiego rodzaju kampanie marketingowe, aktywnie uczestnicząc we wszystkich fazach ich opracowywania i wdrażania.
Stawiamy na marketing bezpośredni, który pozwala na budowanie trwałych relacji z konsumentami. Działamy wielokanałowo. Sprawnie obsługując różne kanały komunikacji – dbamy o spójność przekazu. Jesteśmy w stanie przygotować dowolne materiały marketingowe, wysoce spersonalizowane i zawsze w najwyższej jakości druku (np. listy ofertowe i bieżące informacje o promocjach kierowane do bezpośrednio zainteresowanych, w zakresie, jaki ich interesuje). Tradycyjną papierową komunikację jesteśmy w stanie wesprzeć działaniami w Internecie (personalizowane strony internetowe, e-maile, media społecznościowe) oraz np. via sms. Realizując kampanie marketingowe dla naszych klientów z branży telekomunikacyjnej i multimedialnej stawiamy na pogłębioną analizę danych i informacji zwrotnych oraz stałe monitorowanie efektów działań marketingowych, a w razie potrzeby ich optymalizację jeszcze w trakcie trwania danej kampanii.