Usługi elektroniczne

directU to projekt biznesowy wspierający firmy w zakresie direct marketingu. Pomagamy bezpośrednio i skutecznie docierać do klientów – obecnych i przyszłych. Wiele badań rynkowych pokazuje, że spersonalizowane działania wielokanałowe to najlepsza droga do sukcesu. Pomagamy łączyć treści w mediach papierowych i elektronicznych w jednolitą całość i używać ich jak narzędzi do budowania spójnego doświadczenia klienta korzystającego z usług Twojej firmy. W kampaniach poza drukiem stosujemy personalizowane strony internetowe, e-mail oraz sms.

Wykorzystując zaawansowane technologie optymalizujemy i scalamy działania marketingowe, sprawiamy, że treści ukazujące się w mediach papierowych i elektronicznych są spójne, czytelne i atrakcyjne wizualnie. Sięgamy po najwyższej jakości materiały drukowane oraz najlepsze narzędzia marketingu bezpośredniego: e-mail marketing, SMS marketing oraz spersonalizowane strony internetowe.

E-mail marketing i kampanie SMS

E-mail marketing to prosty i niedrogi sposób promowania firmy, wykorzystujący zwykłą pocztę elektroniczną. Starannie przygotowany mailing to podstawowa droga, którą firmy mogą komunikować się ze swoimi klientami, budując w ten sposób dobrą, opartą na zaufaniu, obustronną relację. E-mail marketing pozwala również tworzyć i analizować bazy mailingowe (oczywiście wyłącznie zgodnie z dobrymi praktykami marketingu e-mailowego!), co może być punktem wyjścia dla innych działań marketingowych.

Kampanie SMS-owe, czyli tzw. SMS marketing to działania podejmowane w myśl zasady, że proste rozwiązania są najlepsze. Komunikowanie się z klientami za pomocą SMS-ów może być skutecznym sposobem promocji firmy, jej produktów, bądź usług pod warunkiem, że wysyłane wiadomości będą spersonalizowane i dopasowane do potrzeb konsumenta. Masowa wysyłka SMS może nie zostać odebrana pozytywnie.

Skuteczna forma marketingu bezpośredniego

Marketing bezpośredni, czyli direct marketing to tworzenie bezpośrednich komunikatów, przeznaczonych dla konkretnych, wyselekcjonowanych odbiorców, których celem jest uzyskanie bezpośredniej reakcji, czyli najczęściej decyzji klienta o zakupie produktu lub usługi. Marketing bezpośredni obejmuje m.in. telemarketing, e-mail marketing i kampanie SMS. Marketing bezpośredni opiera się na bazach danych o klientach firmy – im są one dokładniejsze i bardziej szczegółowe, tym przekaz do klienta będzie skuteczniejszy.