Spersonalizowana przesyłka marketingowa

Jeżeli jednym z komponentów kampanii marketingowej jest drukowana przesyłka marketingowa – to konieczne jest zadbanie o jej jak najwyższą jakość, zarówno w warstwie treści, jak i formy oraz sposobu dostarczenia jej do klienta. Dostarczenie do klienta niebanalnych, spersonalizowanych materiałów, które przykują jego uwagę i jak najpełniej odpowiedzą na jego potrzeby – zdecydowanie zwiększa szanse na sukces całej kampanii.

Skuteczna przesyłka marketingowa to przesyłka atrakcyjna i intrygująca, posiadająca ciekawą szatę graficzną i czytelnie podane informacje. Współczesna personalizacja przekazu nie powinna ograniczać się wyłącznie do użycia imienia i nazwiska klienta – firmy chcące komunikować się z konsumentami tą właśnie drogą, powinny skrupulatnie wykorzystywać bazy danych i tworzyć przesyłki jak najbardziej zindywidualizowane.

List, broszura a może katalog?

Przesyłka marketingowa może mieć różne formy, daleko wykraczające poza tradycyjny list, broszurę, czy katalog. Tworzymy przesyłki autonomiczne, zaprojektowane zgodnie z indywidualnymi wytycznymi, maksymalnie dopasowane do potrzeb i oczekiwań odbiorców i personalizujemy je. Jedynym ograniczeniem w kreowaniu przesyłek jest nasza wyobraźnia, a ta… nie ma granic!

directU służy Państwu radą i pomocą w tworzeniu przesyłek marketingowych, obok których Wasi klienci z pewnością nie przejdą obojętnie. Realizujemy zamówienia m.in. na ulotki, listy i broszury, a także książki, czy kalendarze. Drukujemy w niskich i wysokich nakładach, w małych i dużych formatach, z użyciem różnego rodzaju surowców.

Skutecznie budowanie relacji z klientami

Wiemy, że na skuteczność budowania relacji z klientami firmy ma wpływ nie tylko treść dostarczanych materiałów reklamowych, promocyjnych, bądź informacyjnych, ale również forma i sposób ich przekazania. Dbanie o estetykę przesyłek marketingowych oraz powierzanie ich dystrybucji wyłącznie sprawdzonym operatorom pocztowym i kurierom – to istotny element budowania dobrych więzi z konsumentami.